Avtor Sporočilo
<  Pravo in Internet  ~  prodaja prek interneta
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
orel
PrispevekObjavljeno: Čet 12 Jul, 2007 10:25  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Čet Mar 2005 11:53
Prispevkov: 14

Na ineternetu imamo predstavljenih nekaj artiklov . To izgleda kot nek katalog in s klikom na ikono naročilo, se odpre le email v outlooku s podatki, ki jih zahtevamo od stranke in vrsto artikla. Praktično ne gre za neko spletno trgovino. Za to me zanima ali je sploh kaka razlika, če imaš pravo internet trgovino z jnakupovalno košarico, ali pa imaš izdelke le predstavljene.

Zanima me, ali gre v tem primeru za internet prodajo, kjer velja možnost vračila 15 dni? Ali lahko to smatramo, kot naročilo prek telefona, kjer izdelek pošljemo po pošti, internet pa služi zgolj za več informacij o izdelkih in reklamo? Torej v tem primeru naj ne bi bilo možnosti 15 dnevnega vračila ... Hvala.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejxy4
PrispevekObjavljeno: Čet 12 Jul, 2007 10:36  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Pon Jan 2007 15:21
Prispevkov: 1691

Bistvo določb Zakona o varstvu potrošnika o 15-dnevnem roku vračila izdelka pri internetni prodaji je v tem, da kupec izdelka ne more videti v živo in se prepričati o njegovi kakovosti, napakah,...

Zato daje zakon možnost, da v 15-dneh pregleda izdelek doma in se potem odloči ali ga bo vzel ali pa vrnil.

V vašem primeru gre ravno za tak primer...izdelka kupci v živo ne vidijo, zato se ne morejo prepričati o njegovi kvaliteti,...dejstvo, kako steimeli organizirano spletno stran pri tem ni pomembno.

_________________
LP
matej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
orel
PrispevekObjavljeno: Čet 12 Jul, 2007 10:42  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Čet Mar 2005 11:53
Prispevkov: 14

razumem, vendar kot sem opazil imajo nekateri trgovci le predstavljene izdelke na spletu, in če jih želiš videt ali kupit jih obiščeš. Če pa ti želiš ,lahko vseeno naročiš prek telefona, vendar ti ne nudjo možnosti vračila delujočega artikla. A je to ok?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejxy4
PrispevekObjavljeno: Čet 12 Jul, 2007 11:00  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Pon Jan 2007 15:21
Prispevkov: 1691

Če ga naročiš preko telefona, po mojem imaš 15 dnevni rok za vrnitev:

43.č člen ZVPot

(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

43. člen ZVPot

(1) Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.
(2) Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank.
(3) Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.

_________________
LP
matej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stadion
PrispevekObjavljeno: Čet 13 Sep, 2007 21:02  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Pon Jul 2007 15:13
Prispevkov: 212

Tole, kar je citirano iz zakona velja samo za podjetja. Če prodajaš izdelek kot fizična oseba, ti ni potrebno imeti takšnih pogojev, saj naj bi fizična oseba prodajala rabljeno robo, za katero se smatra da je bila že uporabljena in da najbrž ni več tehnično brezhibna kot je nova.
Če je dogovor med dvema fizičnima osebama tak, da eden ne more prevzeti izdelka sam in stvar gre preko pošte, potem tisti ki pošilja pošiljko ni odgovoren zato, če kasneje kupcu izdelek ni všeč, saj je kupec vedel, da kupuje uporabljeno robo in ne novo, ter stem fizična oseba ni dolžna nikomur ničesar garantirati.

Če pa prodajaš kot pravna oseba, podjetje, moraš izdajati račun in se držati zakona kot je naveden zgoraj v vsakem primeru.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas

Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Stran 1 od 1
pravniki.info Seznam forumov  ~  Pravo in Internet

Objavi novo temo   Odgovori na to temo


 
Pojdi na:  

Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu