Pozdravljeni!
Prvič iščem pomoč na vašem forumu in niti ne vem, če sem izbrala pravo področje...
Naj vam predstavim težavo. Preko interneta sem kupila letalske karte od Benetk do Madrida in še karto od Madrida do Asturiasa. Gre za dve različni nizkoproračunski letalski družbi(Vueling in Easyjet). Tako sta bila leta kupljena kot dva ločena leta, kar pomeni, da vmes potnik sam poskrbi za prtljago in se še enkrat čekira.
Pri načrtovanju poti sem upoštevala potrebni čas za menjavo letov. Tako sem kupila vozovnico, s katero bi prišla v Madrid ob 15. uri (čas na karti in voznem redu ob nakupu karte), pot pa bi nadaljevala ob 19.45 uri.
Vse lepo in prav dokler nisem dva dni nazaj dobila e-maila od letalske družbe Vueling- "We apologize- your flight has changed"... Letalska družba je spremenila čas poleta, tako, da po novem pridemo v Madrid šele ob 18.40., kar pomeni premalo časa za dvig prtljage in čekiranje za nadaljevanje poti.
V mojem primeru sem mnenja, da ni moja krivda, da imam premalo časa in menim, da mi mora letalska družba, ki je spremenila svoj vozni red, poskbeti za moj prihod na končni cilj.
V zadnjih dveh dneh sem že napisala pritožbo (2) preko emaila, pa še nisem dobila odgovora. Do potovanje so še dobri trije tedni. Kaj mi svetujete?
Kakšni naj bodo moji naslednji koraki?
Hvala za odgovore!
Andreja R.M.
Včlanite se v zvezo potrošnikov Slovenije ter jim predstavite svoj primer. V praksi se povežejo z zvezo potrošnikov države letalske družbe in v večini primerov uspejo rešiti nastalo problematiko.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu