moj primer je naslednji. Prejšni mesec sem pri zavarovalnici sklenila osnovno in kasko zavarovanje za osebni avto. Preden sem se odločila za zavarovalnico, sem z možem omenila, da je avto dosedaj bil zavaravan na Hrvaškem ter da sva tam imela 50% bonus. Rečeno nama je, da ga je možno uveljaviti v primeru, da prineseva potrdilo o bonusu. Potrdilo sva prinesla ter nama je pri sklepanju zavarovanja bil upoštevan bonus. Do tega trenutka se je vse odvijalo pravilno. Potem pa sem začela prejemati klice od zastopnice, pri kateri je zavarovanje sklenjeno. Sprva sem morala dostaviti orginal potrdilo, potem me je prosila, če lahko dobim še kakšno potrdilo, iz katerega bi bilo možno razbrat, po kateri osnovi sva pridobila bonus. Tega nisem uspela urediti niti osebno niti preko e-maila. Ko sem e-mail posredovala zastopnici, mi je prvič omenila, da obstaja možnost, da mi ta 50% bonus sploh ne bo priznan oz. da bom morala plačati polno ceno. Se pravi en mesec kasneje sem prvič slišala, da obstaja možnost, da polica sploh ne bo veljavna razen, če ne bom doplačala razliko do polne vsote. Danes pa mi je uradno potrjeno da potrdilo ni priznano in da moram doplačati razliko.
Zaradi tega mislim da je v mojem primeru šlo za nepošteno poslovno prakso. Ali imam prav oziroma kakšne so moje možnosti?
Se lahko pritožim in sklicujem na zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami in sicer na 2.poglavlje, 4.člen, 4.odstavek ter 2.poglavlje, 5.člen, 1.odstavek?
Najlepša hvala za odgovor!
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu