Pred nekaj časa sem opravil nakup v spletni trgovini v tujini. Takoj ta tem, ko sem nakup opravil, sem dobil potrditveni SMS od banke. Čez 5 minut sem dobil še en SMS, identičen prvemu (razen ure nakupa). Mislil sem, da je kakšna napaka v sistemu in zadevi nisem posvečal pretirane pozornosti. Nato sem nekaj dni nazaj videl, da je trgovec za isti znesek bremenil mojo kartico dvakrat, kljub temu, da sem opravil samo en nakup.
Kontaktiral sem trgovca, ter ga prosil da vrne znesek, ki ga je preveč zaračunal. Prosil me je za dokaze, da je temu res tako. Poslal sem mu jih. Najprej je trdil, da ni bremenil dvakrat, nato je trdil, da to sploh ni on. Nazadnje je rekel, da bo poslal kar še eno identično naročilo. Rekel sem, da se ne strinjam, ter da naj mi pošlje preveč zaračunan znesek. Od takrat naprej se več ne oglaša.
Zanima me, kaj storiti v primeru takšnega goljufa??
Ne kupovati v tujini, ne ignorirat varnostnih sporočil in takoj blokirat plačilo, če dobite varnostno opozorilo.
Zdaj ste v situaciji, ko boste težko karkoli rešili. Obrnite se na banko, če vam bodo lahko pomagali; pri nekaterih kreditnih karticah je mogoče doseči vračilo - ne pa pri vseh, in povsod je to vezano na roke.
Praviš "ne kupovati v tujini", to je v praksi praktično neizvedljivo. Nekaterih stvari pri nas preprosto ni, če pa slučajno so, so dvakrat ali pa desetkrat dražje kot v tujini.
Pri banki sem že sprožil "reklamacijo plačila". Vendar mi je uslužbenka povedala, da ponavadi zadeva traja 90 dni, ter da se redkokera reklamacija reši uspešno. (beri trgovec denarja noče vrniti).
Ok, kakorkoli: NI moja krivda, da mi je za en nakup dvakrat trgalo enak znesek. Kaj se da napraviti v tem primeru, poleg kontaktiranja banke?
S tem, ko kupujete v tujini, ste pač sprejeli tveganje, da vas prodajalec ogoljufa; niste "krivi", da vas je, bi pa morali pričakovati, da vas bo.
Sicer ga lahko tožite na vračilo, vendar ga morate tožiti v državi, v kateri ima svoj sedež (v primeru, da je to država članica EU so sicer nekatere izjeme), po pravu te države, kar v večini primerov pomeni, da boste morali najeti odvetnika iz tiste države. O tem, kakšni bodo s tem stroški, mi verjetno ni treba posebej govoriti.
Kar se mene tiče, je čisto izvedljivo, da ne kupujem v tujini. Ali poiščem slovenskega dobavitelja, ali pač stvari ne kupim. To, da je v tujini ceneje, pač prej ali slej plačate s tem, da vam nekdo zlorabi kartico, in ste potem na istem ali pa še na slabšem, kot če kupujete pri nas.
če si kupil preko ebaya ali podobnih strani si zaščiten. če si pa kupil preko direktnega prodajalca, to obvestiš banko od koder imaš kartico. lahko obvestiš tudi policijo v državi nakupa.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu