Avtor |
Sporočilo |
< Civilno pravo ~ Mobilni operater ne prizna svoje odgovornosti |
 |
|
Objavljeno:
Ned 08 Okt, 2017 23:25
|
|
|
Pridružen/-a: Pet Sep 2016 21:56
Prispevkov: 21
|
|
Pozdravljeni.
V procesu prehoda z enega ponudnika mobilnih storitev na drugega, nas je naš novi ponudnik pozabil odjaviti pri starem ponudniku (za kar smo mu dali tudi pooblastilo). Predhodni ponudnik nam je tako zaračunal uporabo storitev za še dodatna dva meseca.
Novi ponudnik je napako priznal, a ni pripravljen kriti nastalih stroškov oz. je ponudil le nek simboličen dobropis, ki znaša 20% nastalih stroškov.
Zanima me kako ukrepati, ker grozijo z izklopom in izterjavo.
Vnaprej hvala |
|
|
|
|
|
 |
|
Objavljeno:
Čet 12 Okt, 2017 10:21
|
|
|
Pridružen/-a: Pon Feb 2012 18:30
Prispevkov: 617
|
|
zavod za zaščitov potrošnikov. |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|