Pri dvigu in plačilu kupljene knjige na spletu (Slovensko podjetje-prodajalec) na pošti Slovenije so mi zavrnili izročitev, češ da moram podati podatek o mestu mojega rojstva??? Seveda, svojo osebno izkaznico sem takoj dal na vpogled. Za podatek o mestu rojstva menim, da je osebni, in da sem ga dolžan podati samo na zahtevo državnih organov (kar pošta zagotovo ni!). Prosim za odgovore na naslednja vprašanja:
1. Ali pošta sme na tak način kratiti moje pravice koriščenja javnih uslug ?
2. Ali obstaja pravni avtomatizem za odpravo takih nesmislov ?
3. Kdo na pošti Slovenije je tisti, ki lahko kvalificirano komunicira s stranko (namreč, komunikacija z uslužbenkami na okencu je nemogoča zaradi totalnega nepoznavanja in nezmožnosti razjasnitve postopka pošte).
Pošta ima splošne pogoje poslovanja. Sicer jih ne poznam, ampak dejstvo je, da če naročite njihove storitve (ko kupite knjigo po povzetju to šteje, da naročite tudi storitev pošte - dostavo), sprejmete tudi splošne pogoje. Kolikor je v njih navedeno, da za izvedbo naročene storitve potrebujejo določene podatke, tudi če so osebni, potem ste z naročilom pristali, da jih date.
Tudi sicer je razlika med tem, ali od vas nekdo zahteva vašo identifikacijo (to je pošta celo dolžna storiti, da zagotovi, da gre pošiljka pravi osebi), ali pa vaše osebne podatke obdeluje.
Ne razumem, kaj mislite z izrazom "pravni avtomatizem". Dolžnost vsakega posameznika je, da aktivno varuje svoje pravice; časi, ko so za to skrbeli drugi, so minili pred kakega četrt stoletja.
Upravnik pošte je tisti, ki vam je dolžan ali dati odgovor na konkretno vprašanje glede izvajanja naročene storitve ali pa vas napotiti na osebo, ki je za to pooblaščena. Sicer pa lahko pogledate spletno stran Pošte Slovenije, včasih so tam tudi kontakti.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu