Avtor Sporočilo
<  Pravo in Internet  ~  Telekom (IZIMOBIL) - Sprememba pogojev poslovanja
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
daks
PrispevekObjavljeno: Sre 25 Apr, 2018 20:09  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Čet Apr 2007 7:12
Prispevkov: 21

Oba z ženo imava paket na IZIMOBILU.
Ta mesec se je v zacetku meseca pojavil problem, ker zena 5.4. ni imela dovolj sredstev na Izimobil racunu. S strani Izimobila je dobila sporocilo.
V roku nekaj ur sem ji prenesel svoja sredstva na racun, tako da je imela spet dovolj denarja za placilo meseca.
Tu nastane problem. Izimobil, ji ni aktiviral paketa, ceprav je imela dovolj denarja na racunu in ji do 22.4. obracunaval storitve po "redni tarifi". Naneslo je 64EUR.
Ko je klicala podporo so ji povedali, da mora paket aktivirati s SMS-jem.
Meni je bilo vse to malo čudno in sem sel na spletno stran Izimobila (https://www.izimobil.si/podpora/pogosta-vprasanja/#).

Tam sem nasel kar sem iskal. Vsaj tako sem mislil, ko sem videl tole.

Kaj se zgodi, če za nove enote po mesecu dni ne zagotovim dovolj stanja na računu IZI?
Dokler ne zagotovite stanja za nove enote, se opravljene storitve zaračunavajo po veljavnem ceniku za IZI Mesec. Takoj ko bo na računu IZI zadostno stanje za paket IZI Mesec, ki ste ga izbrali, vam bomo ponovno naložili enote izbranega paketa IZI Mesec in ga zaračunali s stanja na vašem računu IZI.


Dokler Izimobila ni kupil Telekom, si dan pred plačilom paketa dobil SMS, da je potrebno na računu zagotoviti dovolj sredstev za plačilo paketa. Telekom je ta SMS ukinil. Twisted Evil

Moja je napisala reklamacijo in poslala mail v Izimobil. Od njih je dobila tak odgovor:
"sporočam vam, da se je storitev avtomatskega podaljševanja IZI mesec paketa s 3. 4. spremenila. Sedaj sistem preveri ob 8.00 na dan, ko se izvaja podaljšanje stanje na računu, če ni dovolj sredstev, se paket oz. zakup enot ne izvede. Uporabnik je z SMS-om obveščen, da račun ni bil uspešno polnjen. Pripravljamo popravljen SMS, kjer bodo uporabniki obveščeni, da sami uredijo zakup.
Sistem opravi preverjanje le enkrat. Če uporabnik kasneje dopolni sredstva na računu IZI, se avtomatski vklop IZI meseca ne izvede. Uporabnik ponovno sam aktivira zakup www.izimobil.si/ponudba/ . V nasprotnem se storitve obračunavajo po ceniku www.izimobil.si/ceniki/ in se sredstva trgajo iz računa.
"

Zanima me, če se lahko Izimobil izgovarja na to karto, glede na to, da od njih nismo dobili nobenega maila, SMS-ja oz. kakrsnegakoli obvestila o tej spremembi. Ce bi oni naredili vse kar bi morali (pripravili popravljen SMS), problema nebi bilo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
forumuser28
PrispevekObjavljeno: Čet 26 Apr, 2018 7:57  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Sre Jun 2012 0:49
Prispevkov: 480

Čisto na kratko: da, menim, da je ponudnik storitev to lahko storil. Sicer ugibam, ampak pogoji poslovanja skoraj vedno vsebujejo določilo, da se lahko "kadarkoli in brez soglasja spremenijo". Posledično je dolžnost, da se uporabnik seznani s spremembo na njem. Zdaj, poslovni pogoji nimajo učinka, če so izrazito v korist ponudnika storitev, ampak v dani zadevi menim, da te ponudnik storitev ni bil dolžan posebej seznaniti s spremembo posameznega določila.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
daks
PrispevekObjavljeno: Čet 26 Apr, 2018 8:19  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Čet Apr 2007 7:12
Prispevkov: 21

V pogojih poslovanja https://www.izimobil.si/pdf/Pogoji-poslovanja-in-uporabe-storitev-IZI-mobil.pdf ni nobene dolocbe v smislu "kadarkoli in brez soglasja spremenijo"...

V splošnih pogojih uporabe imajo napisano, da mora v primeru spreminjanja pogojev v narocniski pogodbi, telekom naročnike/uporabnike obvestiti najmanj 30 dni pred uveljavitvijo sprememb.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
forumuser28
PrispevekObjavljeno: Čet 26 Apr, 2018 9:01  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Sre Jun 2012 0:49
Prispevkov: 480

A način obvestila je predpisan?

Hum, zanimivo. Ker če je res razlika med prejšnjim ponudnikom, ki ga je Telekom prevzel in zdajšnjimi pogoji, potem je vmesni element obvestilo o spremembi pogojev. Večinoma podjetja to dolžnost prevalijo na uporabnike, če pa so tu pozabili, potem pa imaš boljše možnosti za uspeh...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
daks
PrispevekObjavljeno: Čet 26 Apr, 2018 9:31  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Čet Apr 2007 7:12
Prispevkov: 21

"z obvestili na svojih spletnih straneh in na prodajnih mestih; s
pisnimi obvestili (šteje se, da je Telekom Slovenije to obveznost izpolnil,
če je pisno obvestilo posredoval skupaj z mesečnim računom, poslanim
po pošti ali v elektronskem računu, vsaj enkrat v prej navedenem
časovnem obdobju); lahko pa tudi na drug način, če naročniška
pogodba tako izrecno določa"
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
forumuser28
PrispevekObjavljeno: Čet 26 Apr, 2018 10:09  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Sre Jun 2012 0:49
Prispevkov: 480

Evo, tu pomojem zajec tiči. Ker je bila pogodba sklenjena z drugim pogodbenikom, če sem te prav razumel, novi pogodbenik - ponudnik storitev pa je pogoje poslovanja spremenil, je bistveno, ali te je o tem obvestil na dogovorjen način.

Če je bilo dogovorjeno v npr. prejšnjih splošnih pogojih, da se te obvesti "po internetu z javno objavo", potem recimo, da je obveznost izpolnil. Če bi te moral o novih pogojih poslovanja zaradi spremembe lastnika pogodbenika obvestiti z npr. dopisom, pa tega ni storil, imaš možnost za uspeh.

Moraš pa vedeti, da pomojem zadostuje, če ti novi lastnik, torej novi pogodbenik - ponudnik storitev, pri računu ki ga izda doda zraven "kartonček" s pripisom: ste vedeli, da ima IZIMOBIL novega lastnika? No, vabljeni ste, da se s spremembami v našem poslovanju seznanite na naši internetni strani www.nekaj.si. Kar hočem povedati je, da menim, da ureditev ni tako stroga do ponudnika storitev, da bi te moral z dopisom seznaniti s prav vsemi spremembami v poslovanju (torej metodo ugotavljanja stanja na računu). Če pa je bil ponudnik popolno pasiven, potem pa verjetno odgovoren za zmedo, ki nastane.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
daks
PrispevekObjavljeno: Čet 10 Maj, 2018 7:31  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Čet Apr 2007 7:12
Prispevkov: 21

Mnenje pravne sluzbe na ZPS je, da gre tu za primer nepoštene poslovne prakse, ker na internetu piše drugače, kot je bilo storjeno.
Poslana reklamacija na IZIMOBIL.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
forumuser28
PrispevekObjavljeno: Čet 10 Maj, 2018 8:27  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Sre Jun 2012 0:49
Prispevkov: 480

Lahko, da gre za primer nepoštene poslovne prakse, ampak vprašanje je, ali se zaradi tega kaj spremeni. Npr. če se dokaže, da je akter na trgu zlorabljal monopolni položaj... a ti kej dobiš? Niti ne. AVK mu da globo, ampak posamezen uporabnik pa težko da bo kaj iztožil.

Podobno pomojem velja za reklamacijo istemu podjetju, ki izvaja nepošteno poslovno prakso. Če to delajo, dvomim, da bo njihov oddelek za pritožbe tebi ugodil...

Ampak zanimivo, nedvomno. Če ti ni odveč, sporoči kaj ti sporočijo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas

Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Stran 1 od 1
pravniki.info Seznam forumov  ~  Pravo in Internet

Objavi novo temo   Odgovori na to temo


 
Pojdi na:  

Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu