na internetu sem se odzvala na reklamo za izdelke, ki so me zanimali, jih naročila in plačala. Ob prejemu pošiljke sem ugotovila, da za nobenega od treh izdelkov - tujega proizvajalca - ni priloženih nikakršnih navodil. Niso objavljena niti na spletu, zato sem se obrnila na prodajalca s prošnjo, naj mi jih dostavi. Istočasno sem ga prosila tudi za dostavo računa, ker ga nisem prejela. Račun mi je bil poslan preko e-pošte, kasneje še navodila za en izdelek, za druga dva, bolj pomembna, pa ne. Brez navodil teh dveh izdelkov ne morem uporabljati, zato me zanima, kako je z vračilom denarja, če vse skupaj pošljem nazaj. Vse je še nerabljeno in originalno zapakirano. Ali imam pravico tudi do vračila poštnine, ki je bila v tem primeru dvakrat višja od tistih, ki jih zaračunajo ostali prodajalci.
Hvala za odgovor in lep pozdrav!
Odvisno od tega, ali je prodajalec slovenska pravna/fizična oseba oziroma podružnica tuje pravne osebe s sedežem v Sloveniji. Če je odgovor da, potem lahko zahtevate navodila, ali vrnete izdelek in zahtevate vračilo kupnine. Če je odgovor ne, poglejte kakšni so splošni pogoji prodajalca; če tam piše, da lahko izdelek vrnete brez stroškov, potem ga lahko; če ne morate pogledati kaj o tem pravi pravo tiste države, ki ji prodajalec pripada.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu