Avtor Sporočilo
<  Gospodarsko pravo  ~  Garancija na brezhibno delovanje aparata
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
dkrebelj
PrispevekObjavljeno: Pon 28 Mar, 2005 22:35  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Pon Mar 2005 22:07
Prispevkov: 1

Reklamiral sem mobilni telefon v gar.obdobju. Zamenjali so nek rezervni del telefona z pojasnilom, da sedaj aparat deluje normalno.
Napaka še vedno ni bila odpravljena, zato sem aparat ponovno reklamiral. Pri prevzemu aparata iz servisa mi je bilo pojasnjeno, da so aparat testirali in da je aparat deloval brezhibno (brez zamenjave kakršnegakoli rezervnega dela).
Po cca. enem tednu sem aparat zopet reklamiral (tretjič) zaradi iste napake. Po nekaj dneh so me obvestili, da so aparat zopet testirali in da deluje brezhibno.

Ker telefona še nisem prevzel v servisu, mi prosim svetujte kako naj se na vse zgoraj opisano odzovem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mirijamp
PrispevekObjavljeno: Tor 29 Mar, 2005 16:19  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Sob Feb 2005 10:33
Prispevkov: 342

V primeru garancije za brezhibno delovanje je podana tako odgovornost prodajalca kot tudi proizvajalca. Eden ali drug morata v primernem roku stvar popraviti, če tega ne storita pa morata kupcu izročiti stvar, ki brezhibno deluje. Odgovornost obstaja tudi če prodajalec ni izročil garancijskega list ( tako zakon o varstvu potrošnikov). Kupec lahko torej izbira proti komu bo uveljavlja zahtevek na podlagi odgovornosti za brezhibno delovanje stvari. Zahtevo mora kupec podati v garancijskem roku (kar ste kot ste zapisali tudi sami storili). Kupec ne more izbirati ali bo zahteval popravilo oz. odpravo napake ali pa zamenjavo stvari. Najprej mora primernem roku prodajalec stvar popraviti, samo če tega ne stori lahko kupec zahteva zamenjavo stvari za stvar, ki deluje brezhibno. Zakon o varstvu potrošnikov določa v 20. členu, da je primeren rok, v katerem mora prodajalec popraviti stvar 45 dni, šteto od dneva, ko je pooblaščeni serviser prejel pokvarjeno stvar oz zahtevo za odpravo okvare.Kupec lahko terjat od prodajalca oz proizvajalca tudi povrnitev škode zaradi nezmožnosti uporabe stvari, za čas ko stvari ne more uporabljati in mu prodajalec oz. proizvajalec ni zagotovil nadomestnega aparat. če pa prodajalec oz. proizvajalec v primernem roku ne popravi ali zamenja stvari pa lahko kupec odstopi od pogodbe ali zniža kupnino in zahteva odškodnino.To seveda samo ob pogoju, da ni stvar ne zamenjana ne popravljena.

Tako naša zakonodaja. Nikjer seveda ni nič določeno, kako postopati v primeru, ko se napaka večkrat pojavlja, kot je to v vašem primeru. Glede na to, da so vam telefon že večkrat popravljali in se napaka vedno znova pojavlja, torej kljub odpravi napake ne deluje brezhibno, poskusite zahtevati zamenjavo aparata. To obrazložitev prav z dejstvom,da se napaka vedno znova pojavi in da se je očitno ne da odpraviti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
geryk
PrispevekObjavljeno: Pet 20 Maj, 2005 23:11  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Ned Apr 2005 17:07
Prispevkov: 4

Tudi jaz imam podoben primer. Aparat mi samo občasno noče delat in ko pridem na servis zadeva deluje normalno po vsakem pregledu so rekli da je vse vredu in da dela normalno,vendar meni vmes zataji in se bojim da bo po garanciji crknu.Imam občutek da me ne jemljejo resno.Na koga se lahko obrnem Sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jadran
PrispevekObjavljeno: Pon 23 Maj, 2005 6:48  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Pon Mar 2005 17:57
Prispevkov: 848

Po mojem ste upravičeni, da zahtevate nov izpraven aparat samo pod pogojem, da na serisu ugotovijo neodpravljivo napako. V kolikor na servisu vedno znova ugotovijo, da aparat deluje brezhibno, je težko zahtevati drug aparat.

Morda bi bilo dobro, da stvar pregledajo na kakšnem drugem servisu, saj je možno, da so na servisu, kjer vam stavr vsakič pregledajo pristranski. V kolikor bodo na drugem servisu ugotovili, da stvar ne deluje normalno, si pridobite njihovo mnenje pisno in ga z zahtevkom po zamenjavi stvari pošljite prodajalcu oz. proizvajalcu.

Sicer pa bodo vam verjatno znali pri tem pomagati na Zvezi potrošnikov Slovenije.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas

Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Stran 1 od 1
pravniki.info Seznam forumov  ~  Gospodarsko pravo

Objavi novo temo   Odgovori na to temo


 
Pojdi na:  

Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu