na Vas se obračam, ker je, kar se moje problematike tiče, toliko "poznavalcev" na raznih forumih, spet drugje pa vsi govorijo o lastnih izkušnjah. To v mojem primeru žal ni dovolj.
Problem, ki ga imam je sledeč:
17.10.2014 sem v BigBangu kupil tipkovnico (podjetja Razer). Slednji je že od začetka delovanja občasno prenehala delovati tipka E. V začetku februarja 2015 pa sem se odločil, da zadevo odnesem v trgovino, kjer sem tipkovnico kupil, vključno z računom, tam pa so mi zagotovili, da jo pošljejo na uradni servis za izdelke Razer (podjetje Eventus v Ljubljani). Po treh tednih se je serviser odločil, da mi dajo popolnoma novo tipkovnico. Slednjo sem tudi prejel iz strani BigBang-a.
Sedaj pa problem: Ko sem v BigBangu vprašal, ali mi ne dajo novega računa so mi rekli, da mi velja stari račun in stara garancija (tisti od 17.10.2014), saj se je serviser odločil, da mi zamenja izdelek in ne popravi. V primeru, če bi to jamčil BigBang, bi dobil novo garancijo in račun. V mojem primeru pa ne.
Ali je to mogoče? Ali je to res? Za primer Vam naj povem, da sem lani v garancijo (na Mobitel) odnesel SONY telefon, kjer so mi zamenjali skoraj pol telefona, Mobitel pa mi je takoj povedal, da dobim novo garancijo.
Prosim za Vaš nasvet, malo nelogično in nejasno mi je deloval prodajalec BigBang trgovine.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu