Pozdravljeni, smo manjša spletna trgovina in občasno se srečamo s težavo neprevzemanja pošiljk. Če je plačilo po povzetju in se pošiljka vrne, pač požremo strošek poštnine. Kaj pa, ko stranka plača po predračunu, plačane pošiljke pa ne prevzame - ne prvič ne drugič? Stranko smo obvestili in prosila je za ponovno dostavo. A tudi druge pošiljke ni prevzela. Ker pisno od pogodbe ni odstopila (celo prosila je za ponovno dostavo), pošiljka pa se je vrnila po 15-dnevnem roku za odstop pogodbe, sklepamo, da nakup velja.
Vprašanje: kolikokrat je prodajalec dolžan ali obvezan poslati pošiljko?
Prodajalec lahko zavrne prevzem zavrnjene pošiljke, v tem primeru PTT hrani in po enem letu uniči pošiljko.
Vprašanje: kaj pa, če prodajalec vračilo neprevzete in že plačane pošiljke sprejme - koliko časa jo je dolžan hraniti? Obstaja zakonski rok? Ali si ga lahko sam postavi - npr. nek razumljiv rok 3 mesece, 6 mesecev 1 leto, ... in jih navede v splošne pogoje delovanja spletne trgovine?
Hvala za odgovor.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu