Avtor Sporočilo
<  Upravno pravo  ~  Mobilni operater, AKOS in upravno sodišče
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
jakasi2
PrispevekObjavljeno: Ned 19 Apr, 2015 13:21  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Ned Apr 2015 12:58
Prispevkov: 1

hej, imam težave z (bivšim) mobilnim operaterjem. Sredi novembra sem prestopil k drugemu operaterju, nato sem 10. decembra 2014 dobil visok račun - prenos podatkov 200+ € - s stran starega. Na računu je pisalo, da se ga da reklamirati v obdobju 15 dni. To sem 15. decembra 2014 tudi storil. Mislil sem da so mi prenos podatkov pri novem operaterju obračunali pri starem. Negativen odgovor sem dobil 30. decembra 2014. Iz tega razloga sem 2. januarja 2015 podal nov reklamacijski zahtevek, kjer sem omenil možnost naknadnega zakupa podatkov - 15 € namesto 250€. To možnost so 14. januarja zavrnili. 27 januarja 2015 sem zato sprožil postopek pred AKOS. Pred dnevi sem dobil obvestilo da je postopek razrešen negativno; kot razlog so navedli neupoštevanje rokov. Njihov izračun kaže da je med 27.1.2015 in 30.12.2014 več kot 15 dni, kar je res, ob tem je pa tudi res da sem odgovor na drugo reklamacijo prejel 14.1.2015, 27.1.2015 je znotraj 15 dnevnega roka in da se prva in druga reklamacija vsebinsko navezujeta. V prvi sem se pozanimal če ni prišlo do napake pri obračunavanju storitev, vmes sem namreč zamenjal operaterja, v drugem reklamacijskem zahtevku sem pa zaprosil za naknadni zakup prenosa podatkov.

2. januar 2015 je več kot 15 dni stran od 10. decembra 2014, ko sem dobil visok račun na katerem piše da imam 15 dni časa za ugovor, a hkrati sem v vmesnem času čakal na razrešitev prvega reklamacijskega zahtevka in iz tega razloga drugi zahtevek podal več kot 15 dni po prejemu računa.

Zanima me kako je s 15 dnevnimi roki in reklamacijami. Glede na to da sem vmesni čas čakal na odgovor s strani operaterja me zanima kako je s samimi roki. Logično je da če je postopek v teku da se rok premakne ali pač ne? Na odgovoru prvega rekalamcijskega zahtevka je sicer opisana le možnost pritožbe na AKOS in ne tudi možnost ponovne reklamacije, ker pa sem najprej želel poizkusiti pri operaterju sem podal nov reklamacijski zahtevek.

Hvala za dogovor in lp

PS. objave sem dal v to kategorijo, ker je na odogovoru s strani AKOS opisana možnost pritožbe na upravno sodišče.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jezdec00
PrispevekObjavljeno: Ned 19 Apr, 2015 16:58  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Sob Nov 2012 0:39
Prispevkov: 1281

Po mojem nimaš možnosti zaradi zamujena roka.

_________________
Odjezdil na daljše počitnice
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas

Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Stran 1 od 1
pravniki.info Seznam forumov  ~  Upravno pravo

Objavi novo temo   Odgovori na to temo


 
Pojdi na:  

Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu