Pred leti sem kupil plinsko peč Vaillant ki mi jo prodajalec tudi montiral.
Do tod je vse v redu.
Sedaj pa je bil pri nas dimnikar ki je ugotovil da so se na peči pojavile velike izgube...
Poklical sem serviserja te peči pri katerem sem jo kupil (oni tudi servisirajo te peči), naj opomnem da je garancijski rok tudi potekel.
Point je v tem da sem serviserja v mesecu dni klical že trikrat in je obljubu da bo prišel, ampak ga ni bilo...kako naj ukrepam saj se mi zdi da malo peč spušča plin. Ali niso oni dolžni še naprej zagotavljat popravila tudi izven garancije tako da jim pač plačaš.
Dimnikar ne meri "izgubo" plina, ampak izkoristek peči.
In pri izkoristku je rekel, da so izgube prevelike (da je izkoristek preslab).
Verjetno je treba gorilec nastavit, da bo zgorevanje boljše.
To se ponavadi dela ob rednem letnem servisu peči.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu