Avtor Sporočilo
<  Civilno pravo  ~  reklamacija, poplačilo
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Felix
PrispevekObjavljeno: Sre 07 Dec, 2016 9:22  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Tor Dec 2016 9:44
Prispevkov: 1

Spoštovani!
Stara notranja vrata sem želel zamenjati. Pri podjetju Tuning sem naročil štiri komplete notranjih vrat (podboji in krila) in montažo. Dogovorjena cena je okrog 1200€. Plačal sem 50% avans (650€).
Po napovedi so bila vrata dostavljena in sledila je montaža.
Že na začetku, takoj po razpakiranju se je pokazalo, da dve zastekleni krili nimata vstavljenega naročenega, ampak drugačno steklo. Na dejstvo sem opozoril, a bil pripravljen stanje sprejeti, kolikor ne bi bilo drugi »šlamparij«.
Po zaključku montaže in po naknadnem pregledu se je jasno pokazalo, da sta dva podboja povsem neprimerno vgrajena, postrani in krivo.
Seveda sem o tem obvestil predstavnika Tuninga v Ljubljani, pri katerem sem do tedaj urejal vse okrog nakupa. Prišel je monter in predvidljivo ugotavljal, kako ni nič posebej narobe, a tudi jasno povedal, da se stanja brez drastičnih posegov ne da spremeniti. Seveda sem pri svojih ugotovitvah vztrajal in dosegel ogled še dveh predstavnikov Tuninga (ljubljanskega predstavnika in »merilca« s sedeža podjetja). Pritrdila sta mojim ugotovitvam o steklu in zelo slabi montaži dveh vrat.
Naredili smo zapisnik in na njem ugotovili, da zamenjave ne bom zahteval, da pa morajo v podjetju ugotoviti nastalo škodo, jo ovrednotiti in predlagati primeren popust . Kopija zapisnika, naj bi bila priložena računu. Do zdaj je seveda nisem dobil.
Najprej so ponudili 5, in na moje nestrinjanje, še pet odstotkov popusta. Popusta so ponudili kot popust na osnovno ceno in ne kot popust iz reklamacije (saj bi jo s tem pač jasno priznali). Vztrajal sem in zahteval, da se popust upošteva kot rezultat reklamacije in da obsega vsaj neplačilo montaže za slabo montirana vrata in 5% znižane cene vgrajenih stekel. Pridobiti želim tak račun in kopijo reklamacijskega zapisnika.
Vsa zadeva traja že skoraj pol leta, odzivnost, razen predstavnika v Ljubljani, je nična. Po daljšem čakanju in neodzivnosti sem se odločil in pisno zahteval sogovornika iz vodstva podjetja, tistega, ki bi lahko odločil in postopek končal. Odziva ni bilo. Pridobil sem telefonsko številko direktorice, ga. Krajnčeve in jo poklical. Ker je bila ravno v »gužvi«, mi je zagotovila, da me pokliče nazaj. Ni klicala. Po desetih dneh sem ji poslal sms, jo na njeno obljubo opomnil in spomnil na reklamacijo. Nobenega odziva.
Tako plačila druge polovice zneska nisem opravil, od njih se nihče ne oglasi in jaz ne vem kaj bi.
Želim si zadevo zaključiti in dobiti vsaj droben obliž na »rano«, ki bo prerasla v stalno brazgotino, saj vrata ne menjaš ravno vsako leto. Po drugi strani pa me ima, da bi zahteval popolno in celotno reklamacijo, a bojim se, da bi, zaradi nujnih zidarskih, mavčnih in pleskarskih del, imel samo neizmerno veliko in dolgotrajno neurejeno stanje in nazadnje še več stroškov.
Vprašanja:
- Kako naj dosežem znižano plačilo ob dokončnem plačilu, kar naj bi vsaj malo ublažilo narejeno škodo?
- Kako naj pridem do računa, s poplačilo katerega bi zaključil nejasno stanje? Račun se mora glasiti na reklamacijo, zraven mora biti kopija zapisnika. Račun naj bi sledil predhodnemu usklajenemu popustu, se razume.
- Kako naj sploh ravnam?
Hvala za odgovor in lep pozdrav!
VV
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas

Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Stran 1 od 1
pravniki.info Seznam forumov  ~  Civilno pravo

Objavi novo temo   Odgovori na to temo


 
Pojdi na:  

Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu