Spomladi sem pri ponudniku vozil Crono d.o.o v Ajdovščini kupil vozilo Peugeot. Na vozilo sem dobil dve leti garancije z lastno soudeležbo pri večjih popravilih. Vozilo je bilo na videz v odličnem stanju in sem bil z njim zelo zadovoljen. Po 28-dnevih od nakupa sem opazil, da če je vozilo na soncu je display, kjer kaže uro, km....zelo slabo viden, po nekje sploh nič. Poklical sem na firmo, povedal problem. Odgovor je bil, ni problema, oglasite se en dan da vidimo in bomo zamenjali. Takoj naslednji dan sem šel zadevo pokazat. Komercialist oziroma vodja delavnice mi je zagotovil, da bo naročil display in me pokliče ko ga dobi. To je trajalo skoraj dva meseca in pol. Vmes sem nekajkrat klical in vedno dobil odgovor "ja, ga dobim v .....in vas pokličem". Potem mi je počil film, šel sem na firmo in se lepo zahvalil za takšno garancijo. Čez dva dni me pokliče naj pridem zamenjat. Poskusili so zamenjat display.....zopet neuspešno, ker ga mehanik ni znal instalirat. In zopet se je začelo čakanje skoraj tri tedne. Ko so končno zadevo zamenjali (z delom, ki ni kazal enakih parametrov kot stari) pa mi je vodja delavnice zatrdil, da moram plačati lastno udeležbo v višini 120EUR. Lepo sem jim razložil, da je to tipična skrita napaka za katero, če je vedel prodajalec za to, bi me moral na to opozoriti če pa ni vedel je pa po mojem mnenju to res čista skrita napaka.
Skratka, od dneva prijave pa do dneva izvedbe je minilo skoraj pol leta, po mojem mnenju, vse z ciljem, da se izogne menjave na njegov račun. Prosim za pravno mnenje. Če želite še kakšno podrobnost me lahko kontaktirate na 040 614 133 ali pa na moj elektronski naslov roman.lovsin@gmail.com
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu